21 February 2012

KUCH KUCH HOTA HAI

Views
Assalamua'laikum..

Zaty yakin, tipu la sapa2 yang xpernah tengok cerita ni kan? hehe.. memang cerita paling top gilerrr la zaman hindustan dulu.. zaty tengok pon, sampai nangis2 (oops! kantoi) hehe.. so, zaty nak share something.. mesti kita kenal dengan Anjali, anak kepada Rahul dan Tina.. alaa.. budak perempuan kecik yang comel giler tu.. hehe.. and ada lagi sorang budak lelaki yang susah nak bercakap tu.. lupa pulak apa nama dia hehe.. but nama sebenar dia parzan dastur.. tu ja yang zaty dapat cari hehe
mesti nak tau kan bila dah besar ni macam mana la muka diorang.. ok ! now zaty akan tunjukkan gambar budak ni sekarang hehe...







itu saja hehe.. K DAA ~

kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...