23 February 2012

2 Contoh Akibat Manusia yang Menghina Nabi Muhammad

Views

Antara orang yang paling zaty benci sangat2 adalah orang yang Menghina Allah, Menghina Rasulullah dan Menghina Islam.. mungkin zaty xmampu nak buat apa2 tapi mereka ni kalau xkena azab kat dunia ni, mereka tetap xkan terlepas dari terkena azab akhirat.. tunggulaaa ~  ni ada 2 orang yang dah menghina Nabi Muhammad dan kena balasan dekat dunia.. dunia ja baruu..



Kerana menghina Nabi Muhammad SAW pasangan suami isteri terpaksa menutup hotel mereka kerana kekurangan pelanggan.Hotel itu terpaksa di lelong kerana tidak lagi menampung kos operasi.Walaupun mereka terlepas tuduhan menghina Nabi Muhammad SAW di makhamah dan juga mendapat bantuan kewangan daripada penganut kristian masih lagi tidak mampu membayar semua hutang mereka.


Yang kedua seorang kartunis yang melukis gambar Nabi Muhammad SAW bersama badan seekor anjing berasa tidak selesa tidur di rumah sendiri.Kartunis itu Lars Vilks berasal dari Sweden kini hidup dalam ketakutan.
Inilah akibat cuba mengganggu gugat keamanan umat Islam dan Nabi Muhammad SAW.Mereka tidak percaya dengan BALASAN tuhan.Kita umat Islam marilah kita bersama-sama menyintai nabi kita Nabi Muhammad SAW  kerana dialah sebenarnya idola yang sepatut kita ikut.

(sumber iluvislam)





kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

2 comments:

  1. haa . tu baru balasan kat dunia . akhirat , tak tahu lah . nauzubillahminzalik

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol2.. diorang ni senang2 je nak perlekehkan Nabi kite kan.. akhirat nnt mmg jd kayu api kite larh..arap2 diturunkan hidayah..

      Delete

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...