PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

8 February 2012

Bilakah Doa Akan Diperkenankan ?

Views
Assalamua'laikum...
Sape yang xpernah berdoa? hehe.. zaty yakin, memang semua orang pernah berdoa dekat Tuhan kan, macam zaty ni agama islam, so sudah tentunya zaty berdoa dekat Allah S.W.T Yang Maha Esa..
Ok2, zaty yakin jugak mesti ada antara kita yang kadang2 menyalahkan Tuhan bila sesuatu yang xdiingini berlaku or doa xdiperkenankan.. betol x? atau mungkin zaty yang salah kot.. hehe..
Hmm.. bagi yang menyalahkan Tuhan, yang ragu2 denganNya atau apa2 la sekalipon perasaan negatif dalam diri ni, eloklah di buangkan ye.. Allah lah Pencipta kita sebagai Khalifah di bumi ni.. Dia lebih Mengetahui apa yang bakal berlaku, apa yang sedang berlaku dan telah berlaku.. Dia juga mengetahui segala hikmah nya apabila berlaku sesuatu kejadian..Zaty sendiri pon pernah diduga dengan dugaan yang cukup hebat buat zaty sekeluarga selama setahun, rupa-rupanya ada hikmah yang cukup besar yang zaty xpernah jangkakan.. mungkin ini juga balasan buat zaty yang pernah melalaikanNya suatu ketika dulu..(dulu ye,sekarang xdah)..

Bace ni elok2 ye..

* Apabila Allah S.W.T segera memakbulkan doamu, maka dia menyayangimu.


* Apabila Dia lambat memakbulkan doamu, maka Dia ingin mengujimu.


* Apabila Dia tidak memakbulkan doamu, maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.


0leh itu bersangka baiklah kamu kepada Allah kerana Dia Maha Mengetahui...


Ingat ye, walau apa pon terjadi Dia Maha Mendengar.. Teruskan doa dan tetap berdoa, doa lah dengan bersungguh2 sampai menangis2 kalau dapat bila setiap kali lepas solat.. InsyaAllah semoga doamu akan dimakbulkan 1 hari nanti..






hehe..sesat pulak gambar hamster ni, btw its cute right? hehe
image by mr.google

KDAA ~






kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...