22 February 2012

Hobi Gadis ni adalah memakan daging nya sendiri

Views
Assalamua'laikum..

Tengok entry pon macam dah pelik je kan? hehe.. Menda ni betol2 wujud... Dia Ningsih (19), tinggal Dusun Gumuk, Desa Gelung, Kecamatan Panarukan. Situbondo.. dalam tempoh sebelas tahun, semua jari-jemarinya dah habis dimakan.Nining ,sejak umurnya 8 tahun..dia sudah mula makan dagingnya sendiri..Yang mengerikan..sekarang ni..sebab jari tangan dah habis..dia cuba untuk makan bahunya pulak.. yucksz ! haish.. kenapa la dia boleh tergamak nak makan daging sendiri.. xsakit ke?




ada sapa2 yang ada hobi yang sama x macam Ningsi ni? 

KDAA ~


kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

2 comments:

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...