1 February 2012

0fisku

Views
as salam pembuka bicara hehe

hmm.. aku saja2 ja nk cakap pasal ofis aku hehe.. sekarang ni, aku ngah praktikal kat MCR sdn.bhd at Matang jaya.. nak tau pa singkatan utk MCR 2? MCR nama singkatan bagi Megah Ceria Rekabena.. Gempak kan? nama pon macam dah ceria persis tempat keje aku nih.. aku suka sangat tempat keja aku kat sini sebab diorang ni semua islam & alhamdulillah syukur sangat sebab d'org ni jaga agama. Bukti diorang ni jaga agama? hmm hehe.. aku memang salu nampak diorang masok bilik rehat (khas utk solat n berehat) bila masok ja waktu. Diorang ni pon memang semua baik2 belaka w0oo.. walaupun aku sorang ja budak praktikal kat sini, diorang tetap layan aku baik2.. aku penah dapat 10 hinggit, kna belanja makan nasi paprik & MC'D.. haha.. ingat senang ka nak dapat semua 2? baru 2 bulan kat sini dah dapat semua 2, if dah berbulan2 apa pulak agaknya ya? ^ ^ 0OO hepy2 !

0k daaa !

                                               amacam? best x MCD? hehe




kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...