PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

21 February 2012

5 Ayat-ayat cinta

Views
Assalamua'laikum..

Owkey ! hehe.. now segment jiwang2 sikit.. so, zaty ada cari la ayat2 cinta yang zaty cari kat 'tenet' ni.. nak buat sendiri  malass laa hehe.. oyeah !  baca la ye.. <3

1.Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu,tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.

2.Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain dan kamu masih mampu tersenyum,sambil berkata:aku turut bahagia untukmu.

3.Jika kita mencintai seseorang,kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

4.Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya.

5.Jangan mencintai seseorang seperti bunga,kerana bunga mati dikala musim berganti.Cintailah mereka seperti sungai,kerana sungai mengalir selamanya.

ada pertambahan sikit ni !
- janganlah terlalu mencintai seseorang dengan 100% sebab, cinta kepada manusia, belom tentu kekal.. ia mungkin datang dan pergi.. TETAPI cintailah Allah dengan sepenuh hati sebab cinta Allah lah yang kekal abadi.. wallahhua'lam..




kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...