16 April 2012

Kenangan Bersama Arwah Fazrein...

Views

15/4/2012 tepat pada jam 11.25a.m zaty menerima panggilan telefon dari kawan zaty qyrn.. 
qyrn: ktk pa polh? (tgh buat apa)
zaty: kmk kat popular jak tox, jalan2,knk? ( dekat popular tgh jln2, napa)
qyrn: zaty.... emm.... fazrein..... fazrein..... dah xda gik........
zaty: .........................................................................................

Lepas dengar je macam tu, bederau darah zaty.. menitis air mata xdapat nak bendung lagi walaupun ramai manusia time tu.. xsangka.. org yang rapat ngan zaty dah xda.. rasanya baru ja kami lepas chat bincang pasal kemasukan kamsis.. n dia selalu mcj zaty cakap ''ZATY.. !!!! LAPARRRR.... !!!'' n zaty pon akan salu balas cakap "aeyhh !!!pegi larh makan nun ! hehe.. asyik2 lapa jak keja kau" hmmm... tapi tu semua tinggal kenangan... zaty xmungkin lagi dengar words lapa dier, xdenga lagi luahan perasaan dier biler dier sukakan some1, xdenga lagi segala luahan masalah dier n xkan nampak lagi hidung dier bedarah.. hmm.. kadang2, ada masa hidung dier tiba2 akan keluar darah... hmm... sebak bila salah seorang sahabat dier baru gitau zaty yang arwah salu cerita kan tentang zaty dekat dier..dier cakap zaty memahami dier.. hmm.. biler ada masalah laptop, dia akan tolong tanpa mengharapkan sedikit pon balasan, kadang2 nak g pusat islam n pegi kelab PRSP pon, zaty akan g ngan dier.. biler ader pejumpaan, kami bincang dulu nak pergi atau xnak.. n macam2 lagi larh... Tapi time kami sem 2 la yang paling banyak kami bersama2 dengan Mr.Pantai.. Kami akan keluar bertiga sama2, beli barang sama2, pergi pantai sama2, joging pusing poli sama2, makan sama2 n macam2 lagi laa.. xdapat zaty nak fikir lagi.. makin sebak zaty.. Arwah sememangnya seorang yang sangat baik, xlokek dengan senyuman, sentiasa membantu mana2 sahabat dalam kesusahan, menjaga solatnya insyaAllah, rapat dengan ibunya dan kurang bercakap untuk siapa yang kurang rapat dengannya dan arwah semestinya adalah seorang pendengar yang setia...

Eyn... sebenarnya, sampai sekarang aku masih menangis bila teringatkan kau.. Tapi, aku tau semua tu xda gunanya.. aku xnak kau sedih tengok orang disekeliling kau sedih..Mulai sekarang, aku cuba untuk x bersedih lagi sebab aku yakin, kau ditempatkan dikalangan orang yang beriman InsyaAllah.. n aku akan selalu mendoakan kau eyn..

Kecewa dengan sesetengah pihak yang seolah2 menyalahkan arwah tentang kematiannya, wahai sahabat2ku yang lain.. ajal maut ditangan Tuhan, even korang tengah makan ke, tidur ke kalau dah ajal tetap ajal... Tolongla jangan buat spekulasi yang bukan2.. Plisss ! N dikesempatan ni, zaty wakil dari abang n sahabat arwah nak tanya jika ada siapa2 yang masih belum dilangsaikan hutangnya or apa2 saja la.. tolong bagitahu zaty ya.. PLISS..! 

p/s : bermimpi tentang kau semalam seolah2 hanya tersenyum kepadaku tetapi ada penghalang didepan kau menyebabkan kita berada di jarak yang jauh.... :') Semoga kau ditempatkan dikalangan orang yang beriman wahai sahabatku Mohd Fazrein...


Berseri2 wajahnya.....

Ini kemahiran arwah, pandai main flip2.. memang terer kan?

Jalan2 kat pantai release tensyen lepas final exam :)

gamba curi2.. romantik pulak diorang berdua ni kan?

Jangan salah anggap, ni bersama natijah.. bestfriend zaty gak..
(bergamba lepas penat buat gotong royong) 

Bersama senior kami, abg adzhari.. otai dalam PRSP :)
(otw nak buat kerja amal bakti siswa)

Malam dinner ala2 arab PRSP.. Arwah jadi MC malam ni : )

Makan Besar Keluarga PRSP

Kenangan bersama xkan terhapus buat selamanya.. khas buatmu sahabatku...

Arwah kemalangan pada jam 11mlm, dan menghembuskan nafas terakhir kira2 jam 8pagi.. Zaty harap agar ada yang sudi memberi sumbangan kepada keluarga arwah seikhlas yang mampu... Semoga Allah membalas jasa baik anda dan diberikan pahala berlipat ganda Amiiiiin...

Public Bank : 4721699229 

CIMB Bank : 1117-0008104-52-6



(atas nama saudara fakhrur razi)

kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

4 comments:

  1. Zatyyy, kmk ng sedih gilakk. Sangat2. Byk alu pic nya rah kmk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. aok qyn... hmm.. byk kngan nya.. kmk masih susah mok cayak dlm skelip mata nya dah xda....

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEERAA ! <3 dyha sempat bace komen mira dekat ym, thanx taw.. : )

      Delete

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...