11 April 2012

BATTLESHIP GEMPAK

Views

Semalam zaty ader outing ngan kawan2 iaitu Mimin ,Anip n Nor Iman So kiteorang decide nak tengok citer Battleship... Citer ni memang gempak giler ! Bayangkan la semalam ari 1st citer Battleship tu keluar, tapi orang beratur hampir sampai tempat nak masok wayang.. Zaty tengok wayang kat MBO Spring Kuching.. Memang seriusly ramai sangatt la *mybe sebab cuti hari Agong jugak kot semalam ? 

Cerita nya berkisahkan tentang Tentera Laut Marin yang adakan perlawanan battleship antara negara2 lain.. Kalau perasan, diorang ada sebut Tentera dari Malaysia jugak hehe.. Fames dah Malaysia sekarang sampai dalam citer ni pon ader sebot sal Malaysia.. *bangga jadi rakyat Malaysia! . Sambung citer tadi, tiba2 macam ader mende asing jatuh kat bumi terkena pulak bahagian China, dier ala2 macam mesin..(Yang peliknyer, Obama & rehanna pon ader masok sekali dalam citer ni hehe).. 0k2, Start dari situ la The War Begin! Kapal Perang (Battleship) lawan dengan mesin makhluk asing.. Citer ni memang TERsangat lawak,TERsangat suspen, TERsangat best n macam2 lagi laa.. nak tau, gi la tengok sendiri yee : )

p/s zaty ader curi2 rakam sikit part2 dalam cerita ni.. Jom tengok !






Selamat Menonton hehe : )

kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...