PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

1 May 2011

adakah ini pengakhiran @ permulaan??

Views
el0oww.. hurmm.. banyak sebenarnyer criter yg aku nk share kt cni... bia larh yg laen 2.. aq cme nk f0kus sal hbungan aku ngn dy jew.. aku fhm, dy bz ngn keje dy.. tp, napew ati aku nyh berat sgt erk nk lepas kn dy.. hurmm.. betull.. adr lecturer yg b'pengaruh dlm  agma ny adr ckp, "k0 buang jew henp0n k0 2, jgn k0ntex ngn dy lg.. lgsg jangan"..! myb lect ny mmg la bniat baek.. dy xnk f0kus n daus ilang sbb prempuan.. n mmg haram p0wn dri segi Islam sbnanyer slagi bel0m berkahwin..  setiap 1 mcj kte kpd s'se0rg yg bukn muhrim tnpa bukan sbb yg pnting adalh d0sa n d0sa tersebut akn masuk saham kt mak abah sekali.. belum lg klu b'calling kn?? hurmm.. slama 4 @ 5  tahun xb'k0ntex..? sanggup ke aku nk terima peng0rbanan n cabaran yg begitu besar 2..?? betul.. aku mmg dah sayangkan dy.. tp aku twu diri aku ny cmner, aku juz tak0t diri aku ny akn b'alih arah.. hurrmm.. tp, xmustahil jika aku dpt mgubah persepsi 2.. mane twu, aku mmg sanggup hadapi nyer, lagip0n.. klu j0d0h xkemana.. semua d'tentukan-Nya.. jadi, apa2 p0wn.. aku terpaksa ready dgn segala kemungkinan... sem0ga Allah mmberikan kekuatan kpdku, klu j0d0h.. xsia2 larh pnantian aku kt dy kn..? bg aku sekarang.. dy larh yg t'baekk.. dy bjaye bukak hati aku utk mendekatkn diri lg dgn Allah.. syukur Alhamdulillah aku d'pertemukan dgn 0rg yg cam 2.. sebelum ny.. xpnh adr laki p0wn yg wat cam 2 kt aku.. knpe erk..?? aku p0wn xtwu.. hurmm.. EPY... 4 ME, U R THE BEST..!thanxx 4 everything....!!InsyaAllah... sem0ga hubungan kita diberkati dan dieratkan dgn ikatan yg sah.. Amin.. <3
kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...