PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

8 May 2011

HEPY MOTHER'S DAY...!!!!

Views
hell0ooow my f0ll0wer.. hehee.. ari ny aku wat s0methng different cket kt entry aku nyh hehee.. aku nk citer sal sese0rang yg sangat aku sayangi n cintai lebih drpd daus 2 hehe.. ewwhhh.. jgn slh aggp ye, bkn kt laki lain tp kat mak aku sendiri larh hehee.. satu2 nyer RATU dalam ati aku nyh.. AKU BET0L2 N SANGAT2 SAYANG MAK AKU YANG TERKIUT, TERCANTIK, TERC0MEL N TERBEUTIFULL s0rang nyh hehee.. impian ku utk mak adalah aku nk watkan mak sentiasa gembira n bahagia d'samping keluarga nya... aku xnak mak aku sedih2.. aku xnak mak aku msm2 muke sbb xkiut lg nanti hehe.. (gurau jeew).. bkn sbb 2.. tp sbb anak mane larh yg sanggup tgk mak bersedih sbb kite?? xnak cium bau syurga ka?? atau alang2 xnak jejak langsung kaki 2 kat syurga?? hehe.. bkn nk ceramah kt cni, tapi ingat larh.. syurga terletak d'bawah kaki se0rang ibu.. bukan se0rang ayah, adik, abang, kakak, nenek, t0k, m0yang lebih2 lagi B0YFRIEND ye hehe.. if dah jd suami baru larh b'tuka plak k0nsep 2 hehe.. urmm... ARI IBU?? ari yang aku nk mak aku ingat peristiwa ny sampai biler2...
utk makluman.. aku ngn adk2 aku adr wat suprise utk mak hehe.. kte0wg siap2 kn smua b4 mak aku balek dri keje.. antre psiapannyer, aku wat s0sej blackpaper sayur (antam jew suke aty rmuan) , then letak bel0n byk2, tart telur (ganti sbb kek kt kedai da abis huhuw) n adiah (sehelai tudung b'warna merah) kt bilek mak.. meja kt ruang tamu p0wn kte0wg angk0t mas0k bilek hehe.. lepas mak balek n mas0k bilek.. mak tkejut sgt tgk sume ny hehe.. kte0wg 0rang2 wish mak n pel0k cium mak.. mak aku mnitiskn air mate saat m'cium aku. hurmm. aku p0wn nangis gak tp tahan jew dpn adik2.. aku bahagie sgt2 sbb mak aku HEPY.. Alhamdulillah.. pew yg d'rancang b'jalan ngn lancar walaup0wn abh xdr skali utk raikan b'sme2 sbb keje.. xpr larh.. janji mak HEPY cuk0p larh hehe.. ILUVMYM0MS0OMUCHHHHHH..!!!!!


Tudung yang d'pakai mak aku ny larh present nyer.. biaser2 jew hehe... sayangmak!

kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...