PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

28 April 2011

KEJADIAN 28/4

Views
HAHAA. Aku hnya mampu tergelak besar ja ngan kejadian ari ny.. nk twu pew kjadian nyer?? saksikannnn hahaa :

1) pagi td bukan maen hepy jew g pantai jalan kaki ngn my sy* n eyn.. wlup0wn ja0h.. wlup0wn panas.. sgg0p diredahi semata2 ingat ari ny la day.. xper la k0wt kn hehe.. bes jugak la td g pntai 2..  sepanjang jln kt p0li 2.. kte0wg tnampak anak ular bru netas, ulat beluncas melintas jalan, katak berk0k0k (hehe tipu jew) n kereta lect r0sak.. kesian bet0ll hahaa.. byk gak aw pic2 yg aku tgkap spnjang perjalanan td... such a sweet mem0ry wif him.. ase berat aty jew nk tinggal pntai 2 td huhuuww..

2) b0oking kete sewa selama 3 jam td sbb ingat nk mnx t0l0ng dy antakan, bukan ape, aku nk bli 0le2 utk fmly gak.. sbb 2 sewa lma cket.. k0l 5 g larh ep0wt.. sambungan..

3) kuranggg asam t0wlll.. flight dah tinggalkn aku..!! kew aku yg kne tinggal flight?? hehee.. kecewa gak aw.. aku ingat k0l 5.30, rupe2 nyer k0l 5.05 mnit.. 0oohh tidaakk!! klu x mzt aku da smpai kt kuching.. apew lg.. kne sh0rt gun aw ngn parent aku..! kab0oooomm kab0ooommm!! (bnyi b0m dri parent) fuhh..! tw0k gak kne, pki perisai p0wn tertmbus hehee.. myb salah aku gak.. S0RY MAK N ABAH.. huhuuuwww... 

4) dah alang2 t'tgl flight, kte0wg g pasa lame aw.. tgk2 brg, tp xlme sgt p0wn.. mase gyk terbuang sbb asyik sesat jalan.. ad0ishh.. 'dy' ny upenyer xtwu sgt jln kt mukah smpai sesat plak haha... tp xprlarh.. pengalaman.... jnji dpt sme2 ngn dy p0wn kre HEPY glerr aw!! hehee..

5) da smpai p0li, malu bkn kepalang sbb tpksa heret beg ms0k dlm p0li blek.. guard2 tnyer, "xjadi balek kew"..? n aku jwb, "xjadi. kne tinggal flighttt huhuuuww.. "
beg klu kecik xpr gak,, ny besar gedabak, bapak gajah p0wn leh j0in ms0k.. hurmm laz2 tpkse larh aku tumpang blek fyzah an mas ri ny hehee.. (wat muke sp0sen >_< ) xpr2.. mse d'upgrate kn ckit utk bersamanya..YAH0OOO!!! 

KESIMPULANNYA... hehee.. wlup0wn cedih kne tggl flight, tp sebana nyer aku hepy gak sbb aku dpt lbh mse cket ngn 'dy'..
             <3

kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...