PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

27 April 2011

Sweet Mem0ry 4 laz evening wif HIM ...

Views
hehee.. 4 wh0le day i'm updating my bl0g... its 0k b'c0z 2day will b 0ur laz tyme at dis p0li.. hurmm..
bes t0wl td an dia maen bdmint0n hahaa... wlup0wn mse kte0wg cume adr 30 mnit jew, tp kte0wg maen jew hehe.. dia 2 aw lmbat bet0l.. make-up dulu k0wt b4 jmpe hahaa.. gurau jew.. aku twu dia bru pas exam sbnanyer.. sbb 2 timing cket bsiap.. actually, maen bdmint0n ny xbpew d'rancang.. g pusat sukan td agak blur la sbb xtwu nk watpew.. raket xdr nk maen, s0 tgk 0wg jew aw.. s0, b0ring2 nasib adr bwak kamera si qyrn dishdush ny... tangkap2 la pic dia manyak2 heheee.. then, aku tengok adr lect bru lepas maen.. aku tnyer aw dpt pnjam x raket sbb 2 sbnanyer utk staff jew.. dia ckap b0leh 'k0wt' amik jew tp t letak balek hehe.. aku p0wn amik jew aw gara2 nk battle an si pak.cik ny hehe.. maen punyer maen keputusannyer 16-13.. sapew pemenangnyer?? HAHAHAA mezti la aku.. YES!!!! kesian dy hehee.. xpr2.. t adr j0d0h kte maen lg ye p.cik..thanx 2 kiki gak sbb t0l0ng tgkap pic kte0wg maen td.. lepas aku maen, muke n tgn aku itam2 plak.. rupe2nyer raket aku pki 2 da buruk aw.. mcm mner b0leh adr mende hitam2cam dakwat 2 p0wn aku xtwu haha... malu bet0l.. xpr2.. aku c0ntr0l wat muke sp0sen jew hehe.. 



kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...