PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

19 April 2013

Dear Sahabat ; )

Views
 
    Lama sangat dah aku xupdate blog ni.. memang sejak bulan oktober tahun lepas.. Banyak yang aku nak update tapi mungkin penyakit malas ni xhilang2 lagi dalam diri aku.. doktor mana la sesuai aku nak pergi check untuk hilangkan penyakit ni kan.. Anyway, aku just nak update tentang sahabat2 aku yang aku sayang sangat2 selama aku kat poli ni.. kawan n sahabat lain maksudnya kan? kawan tu dengan siapa2 pon kita boleh berkawan but sahabat? woow! sahabat tu susah nak dapat.. dialah yang akan bersama kita susah mahupun senang..
    
    Ni aku nak share pasal kami sikit2.. Diorangla yang selalu tegur, marah, merajuk, begosip, menolong, bergelak2, sakat-menyakat, menangis, makan, mandi, tengok movie & macam2 la bersama2.. dah 3 tahun kami berkawan n memang dah saling kenal dah perangai antara 1 sama lain.. semua jadi diri sendiri.. aku yang paling slow n blurr2 antara diorang tapi aku bersyukur sebab diorang selalu ada untuk tegur kesilapan aku semua.. aku bersyukur sebab diorang la kawan aku.. dah menjadi asam garam sesuatu perhubungan dalam persahabatan kadang-kadang ada pasang surutnya, kadang2 tsunami ombak melanda tapi ia cuma sekejap n xlama tu kami akan confirm ok balik n happy2 macam naik roller coster *pelik2 ibarat aku nih

    Tudung kami pon asyik bertukar2 ikut peredaran sem rasanya.. dari musim pakai shawl, tudung hanna tajima, tudung syiria bersilang2 sampaila sekarang bertukar trend pulak ke tudung bawal.. sememangnya kawan2 aku ni semuanya up-to-date dgn fesyen tudung.. diorang la yg mengajar aku pasal2 bergaya ni sebab aku sebelum ni seorang yg sgt super simple dimple yg xtau berfesyen n agak selekeh lah kott hehe.. 
 
    Aku harap, sahabat2 aku akan berjaya di dunia dan akhirat.. Aku sayang diorang.. aku sedih sebab terasa masa terlalu singkat n cepat berlalu.. tapi setiap pertemuan ada perpisahan jadi aku terima dengan hati yang terbuka.. Aku tau aku akan merindui diorang n aku harap kami akn berjumpa lagi n gathering together walaupun kami semua berlainan tempat ; )

Siti NorBayu - Limbang
Siti Natijah - Sabah
Halimatun Arwiyah - Sibu
Nur Sakinah - Lawas
Nor Haziati - Sarikei
Nurfadhiha Izzati - Kuching/Kedah *nak jugak promote diri sendiri

ni la sahabat2 aku
*gambar dinner JP sem 6
Bayu & Me

Matun & Atiey

Qyrn & Tijah

Dari kiri
                                                     tijah, qyrn, Cik.fazlina, me, atiey, matun

       KAMI LA POWER RANGERS

Sekian, Wassalam ; )


kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...