PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

26 November 2011

BERCUTI-CUTA :P

Views
assalamua'laikum... sjew nk sapu2 ckit bel0g yg dah lme sgt berhabuk nyh hehee.. bz sgt laaa sbb 2 lme dh xupdate or dgn erti kte lain malaz hehe..

s0, aku adr cter cket sal cuti2 nyh.. dah lme sgt aku xb'cuti ngan family.. kebetulan BANK NEGARA KUCHING (tmpat keje bpak aku) adr wat family day kali ny.. dat's y  dpt la g b'cuti kat DAMAI BEACH ny hehe..

ari sabtu 26/11 :
pagi2 dah adr acara sukaneka.. macam2 game aw yg adr.. aku mas0k acara kepit telur.. hahaa.. bnyi p0n dah lain.. mmg lain sgt p0n sbb kne kepit telur kt paha pastu lari.. pelik2 jew kn?? aku dpt num 7..adr gak la adiah.. telur 2 licin sgttt laaa...lg 1 game kepit telur kat pp.. parent n adk2 aku  pw0n adr gak main.. maj0riti game sume libatkan telur.. (jimat bajet la 2)

 nyh adr gamba2 sbgai hburan.. aisehhhh hehe :)


hanim n fareez bawak telur gna pinggan 

mak semangat tarik n dpn dier 2 bekas adk ipa aku hehe

abah lagi semangat, sampai t'duduk2..

cari gula2 dlm tepung gna mulut (kant0i guna tangan)

abh lg kant0i ngah cari guna tangan

sekian sahajeee aktvti time pagi.. wassalam <3

kalau suka jangan lupa LIKE . TQ ^_^

0 comments:

Post a Comment

.Sila Komen !
.SATU pon jadi la hehe..
.Trimas . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...